Serwis przeznaczony dla użytkowników profesjonalnych.
Nie wiesz jak szukać? Skorzystaj z poradnika
wyszukiwarka zaawansowana
Nie wiesz jak szukać? Skorzystaj z poradnika
do kasy suma: 0,00 zł
Reklamacje

  

   Dostarczona paczka jest uszkodzona lub zniszczona

W chwili odbioru przesyłki należy dokładnie sprawdzić jej stan oraz zawartość. Jeśli stwierdzone zostaną uszkodzenia lub braki w przesyłce, należy sporządzić protokół szkodowy z kurierem doręczającym. Bardzo ważne jest, aby w protokole tym opisać stan faktyczny przesyłki w chwili odbioru [zdarza się że kurierzy wymuszają podpisanie wypisanego przez siebie protokołu w którym to opisany stan zabezpieczenia przesyłki lub rodzaj uszkodzeń nie jest zgodny ze stanem faktycznym]. Pamiętaj, zawsze masz prawo sprawdzić w obecności kuriera stan i zawartość paczki. Następnie poinformuj nas o tym fakcie emailem wraz z dołączonym skanem protokołu szkodowego, skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły dalszej realizacji zamówienia oraz likwidacji szkody przez firmę kurierską. Zwróć uwagę, że protokół szkodowy to Twoje jedyne potwierdzenie, że paczka dotarła do Ciebie uszkodzona, żądaj go od kuriera bezwzględnie i bezzwłocznie.

 

   Otrzymałem inny produkt, niż ten który zamówiłem - co zrobić?

Jeśli w otrzymanej przesyłce znajduje się inny produkt niż ten który zamówiłeś należy niezwłocznie skontaktować się z nami wysyłając email. Proces wyjaśniania znacznie przyspieszy jeśli dołączysz do wiadomości zdjęcie otrzymanego towaru oraz całej paczki. Ułatwi nam to odnalezienie błędu i jego szybką naprawę.

 

   Część jest wadliwa - co teraz?

Napisz do nas niezwłocznie. W wiadomości umieść następujące informacje:

  • Numer faktury zakupowej lub numer zamówienia
  • Data montażu części / podzespołów
  • Opis ujawnionych wad
  • Data stwierdzenia wad
  • Okoliczności ujawnienia wad
  • Żądanie reklamującego
  • Jeśli to możliwe, zdjęcie uszkodzonej części / podzespołu

Podanie wszystkich powyższych informacji znacznie przyspieszy proces reklamacji. Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w terminie do 30 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, o czym każdorazowo CEMASZ Sp. z o.o. poinformuje Reklamującego. W przypadku nie podania w Zgłoszeniu Reklamacyjnym wszystkich informacji mogących mieć wpływ na rozpatrzenie reklamacji CEMASZ Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu rozpatrzenia reklamacji, o czas potrzebny do uzyskania kompletu informacji wymaganych do jej rozpatrzenia. Reklamujący przekazując części/podzespoły do reklamacji tym samym wyraża zgodę, jeśli jest taka konieczność, na badanie niszczące produktu w celu określenia jego własności. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonej reklamacji strony odrębnie uzgodnią dalszy tryb i termin postępowania.

 

 

 

do góry
Sposoby płatności
Projekt i realizacja ta daa!
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl