Serwis przeznaczony dla użytkowników profesjonalnych.
Nie wiesz jak szukać? Skorzystaj z poradnika
wyszukiwarka zaawansowana
Nie wiesz jak szukać? Skorzystaj z poradnika
do kasy suma: 0,00 zł
Częste pytania

  Dlaczego nie mogę znaleźć numeru telefonu?

    Aby móc zaoferować bardzo niskie ceny, zrezygnowaliśmy z telefonicznego działu obsługi klienta. Pamiętaj że zawsze możesz z nami kontaktować się drogą elektroniczną. Na otrzymane emaile odpowiadamy niezwłocznie.
 

    Jak wygląda realizacja zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz emaila potwierdzającego wpłynięcie do nas Twojego zamówienia, poinformujemy Cię także o jego akceptacji - wtedy* rozpoczynamy kompletowanie towaru i pakowanie paczki. Spakowane zamówienie przekazywane jest do wysyłki. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię emailem.
* jeśli wybrałeś sposób płatności "Przedpłata" - realizację zamówienia rozpoczniemy po zaksięgowaniu płatności.

 
    Czy mogę coś zmienić w złożonym zamówieniu?

Przygotowanie części i wysyłka paczki to złożony proces, biorą w nim udział pracownicy wielu działów.
Po otrzymaniu przez nas Twojego zamówienia oraz akceptacji go z naszej strony nie ma możliwości modyfikacji zamówienia.

 
    Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: złożenie zamówienia, akceptacja zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, wysłanie zamówienia.

 
    Czy możliwy jest odbiór osobisty części zamówionych w sklepie internetowym?

Zamówienie musi zostać złożone przez stronę www.centromasz.pl przynajmniej godzinę przed planowanym odbiorem (tak, aby magazyn miał czas na jego przygotowanie). Podczas składania zamówienia jako formę dostawy należy wybrać: odbiór osobisty, a w komentarzu podać termin i godzinę odbioru. Jeśli chcesz zapłacić gotówką przy odbiorze prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty. Wybierając odbiór osobisty nie ma możliwości dokonania płatności kartą.
Zamówienie można odebrać osobiście w Gliwicach przy ulicy Mechaników 9 w godzinach 9:00 – 15:00.


    Nie otrzymałem od Was żadnego potwierdzenia ani wiadomości, co się wydarzyło?

Być może, w trakcie wprowadzania przez Ciebie danych [adresu email] wkradł się do błąd (np. brak litery, cyfry lub znaku), co uniemożliwia serwerom pocztowym przekazywanie wiadomości. W takim przypadku prosimy o przesłanie nam wiadomości - sprawdzimy, wyjaśnimy, poprawimy..


    Czy otrzymam fakturę VAT za zamówione produkty ?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Aby otrzymać fakturę pamiętaj o podaniu kompletnych i poprawnych danych.
 

    Czy mogę dokonać zamówienia przez telefon?

Ze względów formalno prawnych oraz organizacyjnych nie ma takiej możliwości.

Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia przez platformę skontaktuj się z nami.

 
    Otrzymałem inny produkt, niż ten który zamówiłem - co zrobić?

Jeśli w otrzymanej przesyłce znajduje się inny produkt niż ten który zamówiłeś należy niezwłocznie skontaktować się z nami wysyłając email. Proces wyjaśniania znacznie się przyspieszy jeśli dołączysz do wiadomości zdjęcie otrzymanego towaru oraz całej paczki. Ułatwi nam to odnalezienie błędu i jego szybką naprawę.


    Dostarczona paczka jest uszkodzona lub zniszczona

W chwili odbioru przesyłki należy dokładnie sprawdzić jej stan oraz zawartość. Jeśli stwierdzone zostaną uszkodzenia lub braki w przesyłce, należy sporządzić protokół szkodowy z kurierem doręczającym. Bardzo ważne jest, aby w protokole tym opisać stan faktyczny przesyłki w chwili odbioru [zdarza się że kurierzy wymuszają podpisanie wypisanego przez siebie protokołu w którym to opisany stan zabezpieczenia przesyłki lub rodzaj uszkodzeń nie jest zgodny ze stanem faktycznym]. Pamiętaj, zawsze masz prawo sprawdzić w obecności kuriera jej stan i zawartość. Następnie poinformuj nas o tym fakcie emailem wraz z dołączonym skanem protokołu szkodowego, skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły dalszej realizacji zamówienia oraz likwidacji szkody przez firmę kurierską.
 
    O której godzinie przyjedzie do mnie kurier?

Nie mamy takich informacji i nie mamy na to wpływu. To, o której godzinie kurier dostarczy przesyłkę zależy od bardzo wielu czynników [ilość paczek w doręczeniu, rozległość terenu]. Firma DHL wysyła, na adres podany przez odbiorcę przesyłki, informacje systemowe o nadaniu przesyłki oraz sms w dniu doręczenia. Ponadto kurier ma podany na liście przewozowym numer telefonu do odbiorcy i w większości przypadków kontaktuje się z odbiorcą paczki przed dostawą. Jeśli otrzymałeś informację że Twoja paczka wyruszyła z naszego magazynu ale nie dotarło do Ciebie w ustalonym terminie skontaktuj się z nami mailowo.

Serwis przeznaczony dla użytkowników profesjonalnych?

Tak, dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych dokonujących z przedsiębiorcą czynności prawnych

związanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.

do góry
Sposoby płatności
Projekt i realizacja ta daa!
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl